Τις τελευταίες μέρες συζητείται ο προϋπολογισμός της χώρα μας για το έτος 2010. ‘Όλοι γνωρίζουμε την δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύει η χώρας μας. Αλλά η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών θα πρέπει να εξετάσει ένα πάγιο αίτημα όλων των φίλων της μοτοσικλέτας εδώ και χρόνια, τη μείωση του ΦΠΑ στο 4,5% στην πώληση κρανών.
Η ανθρώπινη ζωή δεν μπορεί να φορολογηθεί και το κράνος σώζει ανθρώπινες ζωές. Τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ετών μας δείχνουν πως όλο και περισσότεροι νέοι χάνουν τη ζωή τους οδηγώντας μοτοσικλέτα. Η ανθρώπινη ζωή είναι πολύτιμη για τους ίδιους τους ανθρώπους αλλά και για το ίδιο το κράτος. Αφού όσο το κράτος χάνει μονάδες που έχει επενδύσει τόσο θα πέφτουν οι μετοχές του. Έχω πολλές φορές ακούσει να λένε το εξής χαρακτηριστικό: " το αν θα ζήσω ή θα πεθάνω είναι δική μου δουλειά και δεν μπορεί κανείς να με υποχρεώσει να φορέσω κράνος για να προστατευθώ" Λάθος μεγάλο, γιατί πρέπει να ξέρουν όσοι το υποστηρίζουν αυτό ότι, ο θάνατός τους ή ο τραυματισμός τους είναι μεγάλο κόστος για το κράτος αναλόγως με την ηλικία τους. Δηλαδή ένας νέος όταν χαθεί πρόωρα ζημιώνει το κράτος από τον θάνατό του και επομένως πρέπει αυτός να προστατευθεί με κάθε τρόπο. Βεβαίως ζημιώνει και από τον χαμό ενός λιγότερο νέου, αλλά αυτά είναι ποσά ανάλογα. Σημασία έχει ότι δεν μπορείς να αδιαφορείς για την προσωπική σου ασφάλεια και βεβαίως αυτό δεν είναι μόνο δική σου υπόθεση. Η άγνοια των Ελλήνων αναβατών είναι εν μέρει δικαιολογημένη γιατί δεν τούς έχει εξηγήσει κανείς τούς λόγους πού καθιστούν την χρήση τού κράνους απαραίτητη αλλά και δεν υπάρχει αστυνόμευση τής βαρύτατης αυτής παράβασης. Οι μοτοσικλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων (επιβατικά, λεωφορεία, φορτηγά κλπ), ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτες ξεπερνούν το 20% ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης, ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος υπολογίζεται ότι είναι 20 φορές μεγαλύτερος στους μοτοσικλετιστές από ότι στους επιβάτες αυτοκινήτων.
Η ζωή και η γνώση είναι πολύτιμα αγαθά και η γνώση φορολογείται με 4,5% γιατί όχι και η ζωή ; Στα βιβλία έχουμε ειδικό ΦΠΑ γιατί όχι και στα κράνη. Τα έσοδα του κράτους δε θα πληγούν με τη μείωση του ΦΠΑ σε ένα συγκεκριμένο προϊόν αλλά το αντίθετο μπορεί να αυξηθούν με το να σωθεί ένας άνθρωπος. Το οικονομικό επιτελείο πρέπει να εξετάσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου